Search Day Night
Search

Work-life balance într-o lume a noilor tehnologii, o nouă campanie Modivo

MODIVO worklife balance Visual 2
Total
0
Shares

Cea mai recentă campanie Modivo este dedicată întoarcerii la birou și explorează ideea de menținere a individualității într-un mediu corporatist.

Campania se inspiră din estetica distopică a lui Yohji Yamamoto și din seria “Severance”. În esență, aceasta transpune conceptul de work-life balance în realitatea actuală. Astfel, Modivo ne reamintește o serie de valori atemporale – pasiunea, echilibrul vieții și căutarea fericirii, indiferent de vremurile și realitatea din jurul nostru. În cadrul campaniei, styling-ul are un caracter mai puțin formal, iar minimalismul a primit un nou sens – în conformitate cu tendința quiet luxury.

Separarea este punctul de plecare pentru noua campanie Modivo. Influențată de serialul TV “Severance”, aceasta explorează o nouă perspectivă asupra conceptului de echilibru între viața profesională și cea privată într-o lume în care mediul online domină. Creatorii campaniei, prin intermediul fotografiilor și al unui film plasat într-o atmosferă distopică, reflectă consecințele produse de afișare identității într-un context digital. Este posibil să ne păstrăm individualitatea într-o lume care glorifică comportamentul corporatist atât în viața de zi cu zi, dar mai ales în online?

Anxietatea este un sentiment care anunță necunoscutul, ne influențează deciziile și ne controlează emoțiile. Referitor la lumea modei, aceasta a fost întotdeauna o mare sursă de inspirație. Prin intermediul stilisticii monocrome și al culorilor închise, campania face aluzie la estetica lui Yohji Yamamoto și Rick Owens într-o manieră ludică.

Construit în jurul unei nuanțe de negru profund, styling-ul, la fel ca în Matrix, răspunde la întrebarea: suntem reali sau căutăm să ne prefacem conform online-ului? Ne creăm propriul stil, inclusiv la birou? Look-urile campaniei răspund tendințelor de hiper-simplificare și brutalism. “Când am creat styling-ul, am încercat să mențin austeritatea și “impersonalitatea” care sunt foarte evidente în serialul Severance”, spune Marta Zaczyńska, stilista campaniei. ”În același timp, am introdus în mod subtil culoarea, care apare sub forma dresurilor roșii de sub costume sau sub forma gulerului verde care se ivește de sub paltoane. În conceperea ținutelor, ne-am inspirat din cea mai puternică tendință a ultimului sezon – “quiet luxury”. Acesteia i se potrivesc cel mai bine culorile precum negrul – un simbol al eleganței, minimalismului și simplității, bleumarin – o culoare asociată cu siguranța, griul – un simbol al deschiderii către comunicare, și bejul – o culoare care inspiră încredere.”

Costumele, un element de bază al esteticii business, au fost interpretate într-un mod complet nou. Nu numai că au devenit o oglindă a stilului celor care le poartă, dar, de asemenea, într-un mod subtil și dezinvolt, au exprimat personalitatea și nevoile lor, ascunse sub aparențele corporatiste. Astfel, modelele ”sparg” dress code-ul rigid prin croieli discrete și, de asemenea, prin mici detalii care completează ținutele și le conferă un nou sens.

Total
0
Shares
Michel Gondry The Book of Solutions LFDC 2023

Cele mai recente filme ale lui Martin Scorsese, Ken Loach, Hirokazu Kore-eda și Michel Gondry se văd la Les Films de Cannes

Cel mai nou film al lui Martin Scorsese, ”Killers of the Flower Moon”, se vede prima oară la…

Lasă un răspuns

You May Also Like