Paco Rabanne a creat o colecție capsulă inspirată de ADN-ul puternic al brandului și disponibilă în exclusivitate pe Zalando. Sunt 40 de piese: 20 prêt-à-porter, 17 accessorii și 3 modele de încălțăminte, inspirate de cele mai mari realizări ale Paco Rabanne. Utilizarea metalului și alegerea unor croieli inovatoare, alături de nuanțele puternice, perfecte pentru vară, sunt elementele reprezentative ale colecției.
Campania asociată colecției realizate de Paco Rabanne este ilustrată printr-o colaborare cu o nouă generație de artiști: Crystal Murray (cântăreață și compozitoare), Dustin Muchuvitz (DJ și model) și Aj Yel (model).
Styling-ul a fost realizat de Glen Mban, ce sărbătorește bucuria de a interpreta moda într-o manieră ludică, reinventând regulile creațiilor de lux și exprimând unicitatea individuală.
Colecția capsulă Paco Rabanne este un pas important în demersul nostru pentru a deveni o destinație pentru categoria de fashion designer. Cu experiența pe care o deținem în domeniu, oferim clienților noștri inspirație pentru stiluri premium și îi punem în legătură cu brandurile partenere, printr-o experiență unică și personalizată. Colaborarea cu casa de modă Paco Rabanne este un exemplu al acestei direcții, aducând la un loc viziunea creativă a brandului cu experiența noastră diferențiată și inspirațională de achiziții de designer, pentru următoarea generație de clienți de produse de lux
Lena-Sophie Röper, Director Designer & Luxury Zalando
Colecția capsulă va fi disponibilă în exclusivitate pe Zalando pe 25 de piețe europene, din 12 aprilie, iar campania integrată a cărei direcții creative este semnată de Flore Bottaro a fost lansată oficial azi și este realizată în colaborare cu Kitten Production Agency.