Search Day Night
Search

„Nu aștepta răspunsurile, caută întrebările”, la Noaptea Campusului Deschis

noaptea campusului 02
Total
0
Shares

 Pe 28 septembrie, la Noaptea Campusului Deschis din Timișoara, vor fi 45 de laboratoare, 3 expoziții de artă și arhitectură, 2 instalații light-art, o zonă de relaxare cu muzică, mâncare și voie bună, 15 ateliere și standuri oferite de companii și organizații neguvernamentale partenere. Pentru o noapte, întregul campus Universitatea Politehnica Timișoara se va transforma într-un laborator cultural-artistic care provoacă publicul să caute întrebările potrivite, punând la dispoziție trei opțiuni de trasee de vizitare: Știință&Cercetare, Artă, Interacțiune&Conectare.

Nu aștepta răspunsurile, caută întrebările” este sloganul evenimentului Noaptea Campusului Deschis, aflat la a doua ediție.

„Universitatea Politehnica Timișoara și-a propus să devină o universitate deschisă, prezentă în comunitate și care își folosește toate resursele pentru a face educația, știința și cercetarea atractive și accesibile. Acesta este dezideratul din spatele evenimentului Noaptea Campusului Deschis, care anul trecut, la prima ediție, a atras peste 1000 de curioși și curioase. Ne-a surprins numărul de oameni care au subliniat că nu și-ar fi închipui posibil să viziteze spațiile universității și să descopere ce se petrece în laboratoarele de cercetare fără a avea o calitate oficială în raport cu instituția. 

Îi invităm pe această cale pe toți cei care s-au întrebat vreodată ce se întâmplă într-o universitate tehnică să ne calce pragul și să descopere pe pielea lor știința și cercetarea din Timișoara. Vor putea explora laboratoare unde cadre didactice și studenți vor prezenta munca lor de cercetare, vor putea descoperi expoziții care arată că știința și arta nu sunt chiar așa îndepărtate sau vor putea petrece o seară relaxantă în inima orașului bucurându-se de ateliere, concerte sau instalații de light-art. Toate cu scopul de a aduce știința mai aproape de comunitate, pe înțelesul tuturor, într-un moment în care ne e din ce în ce mai greu să discernem adevărurile de dezinformare.”, explică Alexandru Luca, Director al Departamentului de Marketing Universitar UPT.

Total
0
Shares
deschidere 1

Temerario, noul model Lamborghini, „botezat” la București

Temerario, noul model lansat zilele trecute de producătorul italian de mașini Lamborghini, a fost „botezat”de două românce: Marcela…

Lasă un răspuns

You May Also Like