Search Day Night
Search

Les Vacances d’Irina: Pledoarie pentru luxul relaxat 

3 e1690797505334
Total
0
Shares

Cum a reușit Irina Moroșanu, fondatoarea Les Vacances d’Irina, să aducă în contextul cotidian estetica vacanțelor mediteraneene și să cultive o estetică atemporală, construită pe materiale fine și croiuri bine executate. 

IRINA MOROȘANU A FĂCUT PRIMII PAȘI PE DRUMUL antreprenoriatului vestimentar în urmă cu șase ani. După tot acest timp, îi trezesc emoții și astăzi coșul din paie și gulerul marinăresc de la care a pornit totul. Succesul internațional de care s-au bucurat creațiile sale în timp scurt i-a dat Irinei Moroșanu multă încredere în forțele proprii și a ales să pună pe picioare brandul Les Vacances d’Irina, un business în designul vestimentar,  domeniu de care se îndrăgostise de prima oară când a intrat în contact cu el, în urmă cu mai bine de zece ani. Viziunea antreprenoarei pentru Les Vacances d’Irina a fost să aducă în contextul cotidian estetica vacanțelor mediteraneene așa cum erau ele odată și să cultive o estetică atemporală construită pe materiale atent alese și manufacturate.  

1

Irina Moroșanu nu crede în trenduri, motiv pentru care colecțiile pe care le creează au un design atemporal și pot fi purtate sezoane la rând fără să își piardă din farmec și atractivitate.  

Deși în aparență hainele care poartă semnătura Irinei par produse simple, acestea sunt „Slowly Made”, adică sunt complicat de făcut și este nevoie de foarte multă îndemânare și experiență pentru a le face să arate astfel. Irina Moroșanu are multă răbdare cu produsele care îi ies din mână: multe detalii sunt făcute manual, toate piesele se bazează pe cusături care iau timp, dar la care fondatoarea Les Vacances d’Irina ține foarte mult și nu ar renunța.

2

Un alt concept apropiat de sufletul Irinei și care caracterizează colecțiile brandului Les Vacances d’Irina este cel de „Modest Luxury”. Există o modestie „luxoasă” în hainele brandului, pe care Irina o simte de fiecare dată când poartă hainele create chiar de ea sau când le vede purtate de alte persoane. Estetica Les Vacances d’Irina transmite o decență și un bun gust aproape magnetice.   

„Mă inspir din călătoriile mele, mă inspir din muzee, din filme, din modă. Inspirația poate să vină oricând, din orice. Cel puțin așa este la mine. Pot să văd întâmplător pe stradă un detaliu anume, care îmi place și mă inspiră. Pot să văd niște culori amestecate la piață și să mă inspire. E foarte vastă plaja de inspirație”

Irina Moroșanu, fondatoare Les Vacances d’Irina

Deși recunoaște că, de multe ori, procesul creativ este afectat de cel antreprenorial, Irina nu ar schimba asta. Crede că îi dă brandului timp și nu a intrat într-o cursă unde trebuie să scoată colecție după colecție, sezon după sezon. Însuși faptul că își poate face propriile colecții în ritmul ei îi aduce antreprenoarei liniște, dar și apreciere internațională.  

deschidere 1

Acesta este cel de-al șaselea an de colaborare pe care Les Vacances d’Irina îl are cu International Gallery Beams din Tokyo. Japonia este o piață foarte importantă pentru brandul creat de Irina Moroșanu, unde este probabil mult mai cunoscut decât în România, fiind deja prezent în selecția unora dintre cele mai importante concept stores. Unul dintre visele mari ale Irinei, alături de Paris și Londra, este un magazin Les Vacances d’Irina în Tokyo. „Credem că această estetică și povestea au un potențial de extindere global la care lucrăm zi de zi pentru a-l îndeplini”, spune Irina Moroșanu, care adaugă că plănuiește să extindă prezența brandului în zona mediteraneană, acesta fiind deja prezent în insulele Hydra și Antiparos.   

Total
0
Shares
KINOdiseea Open Air Mary Poppins Returns

Douăsprezece filme pentru copii, la KINOdiseea

KINOdiseea – Festivalul Internațional de Film pentru Publicul Tânăr deschide sezonul cu numărul 15 în București, în Parcul…

Lasă un răspuns

You May Also Like