Search Day Night
Search

Lavazza, partener oficial al turneului Roland-Garros pentru al zecelea an consecutiv

Cafea Lavazza
Total
0
Shares

Unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume și partenerul oficial de cafea al turneului Roland-Garros încă din 2015, Lavazza a decis pentru al zecelea an consecutiv să aducă stilul de viață și cafeaua italiană mai aproape de prestigiosul turneu francez. Cu peste 3 milioane de cești de cafea servite în fiecare an încă de la prima ediție, Roland Garros se situează în topul turneelor de tenis cu care compania Lavazza este parteneră.

În 2015, la semnarea acordului de parteneriat, atât Lavazza cât și Federația Franceză de Tenis și-au exprimat dorința de a încheia un angajament pe termen lung. Și pentru că ambele împărtășesc și promovează valori precum dorința de excelență, inovația, distracția și, desigur, pasiunea, au creat  un parteneriat de lungă durată între Lavazza și tenisul de înaltă calitate.

Pentru Lavazza, investiția în lumea tenisului are o semnificație strategică. Profilul țintă al clienților companiei se suprapune perfect cu cel al fanilor tenisului. Este, de asemenea, o platformă puternică de promovare a valorilor, tradițiilor și produselor companiei. Prin intermediul tenisului, Lavazza vine în contact cu mai mult de trei milioane de oameni în fiecare an și oferă fanilor acestui sport o experiență extraordinară de gust prin servirea a peste 11 milioane de cești de cafea.

Parteneriatul dintre Lavazza și Roland-Garros are la bază nu doar valorile înrădăcinate în sport, ci și cele ale sustenabilității economice, sociale și de mediu. Participarea Lavazza la acest turneu este perfect aliniată cu strategia de internaționalizare a brandului și ajută la consolidarea poziției Grupului pe cea mai importantă piață a sa, oferind o experiență autentică italiană a cafelei în toate formele sale.

În plus față de Paris, Grupul este prezent la Wimbledon și US Open și este partener Platinum al Turneului Campionilor Nitto ATP 2021-2025 de la Torino încă din 2020. Această colaborare importantă reflectă legătura puternică dintre companie și orașul său de origine, legătură care datează de la fondarea Lavazza în 1895 și crearea primului espresso italian din istorie.

În 2023, colaborarea a fost extinsă la Shanghai Rolex Cup din China, singurul turneu ATP Masters 1000 din Asia, și, anul acesta, și la Mutua Madrid Open. Iar asta nu este tot: pentru a-și consolida implicarea în lumea tenisului, Lavazza s-a bucurat de-a lungul anilor să colaboreze cu numeroși campioni și experți în tenis din postura de ambasadori, aducând tot mai aproape lumea sportului și excelența în cafea.

De la Andre Agassi și până la Jannik Sinner, ambasador Lavazza din 2019 și acum numărul 2 în clasamentul mondial, un tânăr campion în talent căruia Lavazza a crezut dintotdeauna, încă de la Next Gen ATP Finals din 2019. De atunci, acest parteneriat, sau altfel spus „potrivirea perfectă” între valorile tenisului și pasiunea pentru excelență, a avut succes după succes, în mare parte datorită sprijinului spontan și entuziast al Carota Boys, grupul său de fani devotați care, cu sprijinul Lavazza, îl urmăresc la fiecare meci.

Indiferent dacă preferă un espresso, un cappuccino, un cocktail, coffeetail sau chiar o experiență de asociere a cafelei, începând cu 20 mai 2024, vizitatorii de la Roland Garros vor găsi experți în fiecare zonă Lavazza, cu care pot schimba idei și descoperi o cafea care îi va surprinde. De asemenea, la barul principal se va putea degusta primul amestec complet trasabil din gama ¡Tierra!, Reserva De ¡Tierra! Cuba, o experiență originală și sustenabilă de cafea. Cu multiple activări și inițiative concepute special pentru acest moment, turneul va fi transformat din nou în cea mai mare cafenea temporară din lume, rezervată tuturor fanilor mingii galbene.

Total
0
Shares
muzeu Herculane Stories 3

S-a deschis muzeul virtual Herculane Stories

În clădirea monument istoric Casino, de la Băile Herculane, a avut loc, săptămâna aceasta, lansarea muzeului virtual Herculane…

Lasă un răspuns

You May Also Like