Search Day Night
Search

Hermés, vânzări record în China

dreamstime s 22829553
Total
0
Shares

Vânzările casei franceze de modă, Hermés, din cel de-al treilea trimestru au depășit orice estimări și au înregistrat o creștere de 24% în Asia – inclusiv pe piața din China – datorită creșterii cererii pentru ceasuri de lux și produse vestimentare ready-to-wear

Cererea pentru produse de lux este în continua creștere, în ciuda dificultăților economice cu care se confruntă marea majoritate a țărilor, dovadă fiind rezultatele financiare ale casei de modă Hermés pe care le-a obținut în cel de-al treilea trimestru. Vânzările companiei franceze au crescut cu 24%, la 3,13 miliarde de euro. Cifrele depășesc cu mult așteptările managementului companiei, care estima creșteri anuale de 15 procente. Vânzările le-au depășit și pe cele din prima jumătate a anului, când au crescut cu 23% și au dus la drumul ascendent al prețului acțiunilor companiei cu două procente.

Principalul motiv din spatele acestei creșteri este cererea uriașă pentru produse de lux din Asia, unde vânzările au înregistrat o creștere de peste 30%, din America (vânzările au crescut cu 18,1%) și Europa (11,7%). Dar ce au cumpărat fanii brandului Hermés? În principal ceasuri ( o creștere de peste 55% a vânzărilor) și produse vestimentare (42%). O altă creștere importantă, de mai bine de 13 procente, a fost înregistrată de divizia de produse destinate echitației (șlărie) a brandului francez.

„Performanța financiară remarcabilă înregistrată în cel de-al treilea trimestru reflectă dezirabilitatea din întreaga lume pentru colecțiile noastre și relevanța valorilor noastre. Continuăm drumul cu încredere și precauție și vom continua să creăm locuri de muncă și să susținem modelul nostru integrat care are rădăcini în Franța”, preciza într-un comunicat de presă Axel Dumas, președintele executiv al Hermés.

În ciuda inflației, a crizei energetice fără precedent și a recesiunii care bate la ușa unui număr tot mai mare de țări, brandurile din industria luxului care au produse iconice câștigă teren. Zilele trecute, LVMH a anunțat într-un comunicat de presă că vânzările de piese vestimentare și produse din piele au crescut cu peste 22 de procente în cel de-al treilea trimestru. Motivul din spatele acestor creșteri este numărul tot mai mare al persoanelor dispuse să investească în călătorii și produse de lux, pe măsură ce efectele pandemiei dispar. Rezultatele obținute de Hermés, urmate de cele ale casei de modă LVMH pot indica o normalizare a cererii pentru produse de lux.

Deși, potrivit declarațiilor LVMH, vânzările brandului Louis Vuitton au înregistrat o stagnare în China în cel de-al treilea trimestru, în aceeași perioadă de timp, casa de modă Hermés s-a bucurat de o revenire. „În China am recuperat puternic, în ciuda restricțiilor sanitare care ne-au forțat să închidem magazinele din Macao, Chengdu și Dalian”, după cum se arată într-o declarație de presă a companiei. Vânzările bune din Asia au fost susținute și de performanțele obținute pe piețe din Singapore, Australia, Thailanda și Coreea de Sud.    

Pe agenda Hermés este creșterea prețurilor de anul viitor, cu cinci până la zece procente, în funcție de țară, după cum afirma Eric du Halgouët, CFO-ul casei de modă, citat de publicația Vogue Business. Potrivit acestuia, compania nu va înregistra scăderi pe niciuna dintre piețe, chiar dacă estimările arată că se va respecta tiparul de anul trecut, când produsele din piele au înregistrat o performanță mai slabă în ultimul trimestru. Estimările indică că Hermés va încheia cel de-al patrulea trimestru cu o creștere de 13%.  

Foto: © Nicoleta Raluca Tudor | Dreamstime.com

Total
0
Shares
brendan chavez

Comoara din Atlantic

O parte dintr-o comoară scufundată în urmă cu 350 de ani, împreună cu o galeră spaniolă, a fost…

Lasă un răspuns

You May Also Like