Search Day Night
Search

Cât pierde Adidas din ‘divorțul’ de Kanye West

dreamstime s 160809824 e1678305181740
Total
0
Shares

Încheierea parteneriatului cu rapperul american Kanye West în octombrie anul trecut a avut un cost ridicat pentru Adidas, compania estimând o pierdere de venituri de 1,2 miliarde de euro în cazul în care nu reușește să vândă stocurile rămase.

Designerul și rapperul Kanye West se pare că este mai popular decât Messi și Cupa Mondială, în condițiile în care sponsorizarile Adidas nu reușesc să producă vânzările dorite pentru a compensa pierderile rezultate în urma incheierii contractului cu rapperul.

„Adidas a emis al patrulea avertisment privind profiturile în mai puțin de șase luni, compania urmărind o schimbare drastică sub noua conducere a noului CEO Bjorn Gulden, care a declarat că 2023 este un an de tranziție și incertitudine, pe fondul riscului ridicat de recesiune în Europa și America de Nord și al unei redresări lente a Chinei”, spune Gabriel Debach, analist al platformei de investiții eToro

Luna trecută, compania a surprins investitorii prin publicarea rezultatelor preliminare pentru 2022, provocând o scădere a acțiunilor și închizând pe pierdere cu aproape 11%. Actualizarea de astăzi nu oferă indicii liniștitoare, ci invită investitorii să fie încrezători și mai ales răbdători, dividendele fiind reduse pentru întregul an cu 79%.

„Se pare că deciziile bazate pe etică și morală sunt încă secundare pentru piețe, iar o companie nu poate decât “să se adapteze sau să moară” pentru a rămâne competitivă și sustenabilă pe termen lung”, adaugă Gabriel Debach.

Colaborarea dintre Adidas și Kanye West a început în februarie 2015 cu „Yeezy Season 1”, o colecție extrem de apreciată, popularizată și de vedete precum Rihanna, Diddy sau Kim Kardashian, soția de atunci a rapperului. În crearea colecției, West a fost inspirat de ciocnirile violente din Anglia care au avut loc în 2011. Înainte de Adidas, West a colaborat cu Nike.

Foto: © Albo | Dreamstime.com

Total
0
Shares
8

Radisson Blu București lansează două noi concepte

De la jumătatea acestei luni, harta pasionaților de gastronomie se îmbogățește cu un nou loc: Radisson Blu București.…

Lasă un răspuns

You May Also Like